Zpráva o výzkumu I

26.12.2013 21:55

Zdravím ze služební cesty. 

Člověk tvrdí, že jsem odjel marodit na Vánoce k paní doktorce, ale to jí nevěřte, ve skutečnosti jsem na výměnném pobytu v rámci výzkumného projektu "Pozorujeme lidi". Základy vědecké práce jsem odpozoroval v minulém bydlišti a teď tajně pokračuji ve výzkumu. 

 

Průběžné výsledky:

  1. Kdykoliv necháme bobek na patře, člověk do 24 strčí do našeho bejváku ruku s papírovým hadrem a sebere ho. (Už několikrát jsem seděl na patře, koukal na hodiny a čekal.)
  2. Ráno a večer klesá doba mezi vypuštěním a sebráním bobku. 
  3. Čím menší je tuhost bobku, tím rychlejší je reakce. Za přepokladu, že je člověk doma, bývá obvykle okamžitá. 
 

Nyní se pokouším domluvit s místními puberťáky, aby mně pomohli. Zatím všechno sabotují a odmítají poslouchat. 

Můj pohyb ještě není ani v polovině! Držte mi palce.

 

Riku

potkan laboratorní

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode