Těžký život mladé půvabné potkanice

03.08.2013 17:18

Být ve smečce nejmladší je otrava. 

Dobře, nejsem nejmladší, protože je tady ještě Divoká, ale jsem dozajista nejhezčí. To ale ani nemění na faktu, že mně starší neustále vykládají, co v životě zažily. Jedna mi něco řekne, druhá tvrdí, že si vymýšlí, až se jí od tlamy práší, ta první říká, že ta druhá si taky všechno vymyslela. A já sedím mezi nimi a netuším, kdo mluví pravdu a kdo si všechny ty pikantní historky vymýšlí, protože když se údajně staly, ještě jsem nebyla na světě. Anebo - v případě Rauhy - jsem na světě nebyla, ale nebyla jsem u toho. 

A propos Rauha. Buď má víc zkušeností, než my všechny ostatní dohromady, anebo si nehorázně vymýšlí. V jejím původním bydlišti prý byla spousta krásných chlapů a všichni byli neustále k mání. Proto taky měla spoustu miminek a dodnes ji při těch vzpomínkách rozbolí záda a cecíky. A potom mi moudře vykládá, že to za to ani nestojí, jednou si užije a pak má dva měsíce starostí. Jasně, a já hraju za extraligu ve skoku na špek. 

Když jsem jednou takhle v hamace vzpomínala na všechny historky od Sayen, zjistila jsem, že si nějak často protiřečí, pokud se tedy neumí rozdvojit a teleportovat. Že ji tlama nebolí! 

Kirsikka je ještě větší přeborník. Pokud by měla pravdu, musela by kromě dovedností v předchozím odstavci zvládat ještě okamžitou změnu pohlaví. 

Myslím, že ty tři za celý svůj život chlapa nikdy ani neviděly! Nebo přesněji řečeno, až do letošní zimy. To se u nás začaly dít věci.

Nejdříve nám člověk naslibovala, že přijede nová albínská kamarádka a že na ni máme být hodné, protože musela trávit zimu venku v mrazu za kontejnery. Vedle nás se objevil malý bejvák, a v něm - albínský kluk! Všechny jsme byly okamžitě nalepené v rohu klece a ty tři kecalky se tvářily, jako kdyby právě poprvé v životě uviděly chlapa. Tak takovouhle kamarádku rády vezmeme mezi sebe!

Ale týdny plynuly a "kamarádka" se k nám stále nestěhoval. A najednou - se u něj objevil kamarád! To mě takhle jednou večer vzbudí krásná lákavá vůně mladého chlapa plného síly a vidím ho, jak vidí na mřížích a toužebně nám kouká do oken! Divoké málem vypadly oči z důlků. Tak tohle byl pořádný chlap! 

Když to přišlo na Divokou, začala zdrhat, kudy to šlo. Ale nepovedlo se jí najít žádnou vhodnou škvíru u kluků v kleci. Mně se povedlo proklouznout ven jen dvakrát a taky jsem nic nenašla. Takže jsem si nakonec musela vystačit jen s Divokou a Divoká se mnou.

Kluci teď bydlí nad námi a jsou už tři - albínský Akseli, krasavec Riku a jeho mladší bratranec Hex. Občas na sebe koukáme skrz mříže. Riku a Hex nám vykládají, kolik už měli bab a jak nás všechny .... Je zajímavé, že Sayen, Rauha a Kirsikka přestaly vykládat ty svoje historky, jako když utne. 

Tento týden se přistěhoval do malého bejváku další chlap! Je kapánek starší než kluci, ale prý s nimi nechce bydlet a oni s ním taky ne. 

Třeba se nastěhuje k nám! Jupí!

Olga

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode